Gravid 10+1: Tröttis

Vecka 11 nu, tänk vad tiden går. Vi har berättat för min familj och de blev allihopa glada. Det blir en händelserik jul för oss alla. Mamma frågade nästan direkt om vi tänkt dela på föräldraledigheten rakt av och få bonus, men vi har inte räknat på det än, det beror på hur det blir med jobb och så. I nuläget vill jag vara hemma 1,5 år innan jag lämnar över till sambon men vem vet, jag kanske blir rastlös och vill börja jobba efter bara några månader. Vem vet innan man är där?

Jag är TRÖTT idag. Sömntuta. Min älskling föreslog att jag skulle ta en tupplur, jag tyckte det kändes fånigt kl 12 på dagen men han påminde om att jag är gravid och behöver vila. Han är så öm, min fina kille som snart ska bli far. Eller rättare sagt, han ska bli far om ungefär 208 dagar.

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0