Försök nr 7: Puregonstart

Nu är vi igång! Vi plockade fram sprutan som ännu inte är tömd från december (hållbarhet 28 dagar från att nålen gått igenom behållaren) och så tog jag fram blocket och gjorde ett nytt protokoll där jag för schema över dosering per dag och total antal tagna enheter. Varje behållare rymmer 600ie. Jag var förutseende och plockade ut både Puregon och Ovitrelle innan högkostnadsskyddet gick ut. Påsen har legat på vänt hela julen.Och idag var det äntligen dags. Sambon gav mig behandlingens första sprutstick i magen. Som vanligt känns det spännande och förväntansfullt med ny behandling. Tio dagar kvar till VUL. Oh, låt det gå fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0