Försök nr 7: Fjärde dagen med Puregon

Jag vill bara spola fram tiden två veckor framåt så jag får se hur det utvecklar sig på äggstockarna! På fredag ska vi se hur 50ie hjälpt till, men både jag och läkaren är säkra på att vi måste upp mer. Därför önskar jag fram tiden två veckor för då kanske det blivit något roligt.Jag ser fram emot varje kväll klockan 22 när det är dags för sprutan. Jag rullar upp tröjan och älsklingen gör i ordning pennan. Så får jag dagens stick och jag njuter - för varje stick kommer vi en dag närmare vår dröm. Jag kan verkligen se framför mig hur äggblåsorna växer och blir början på ett nytt liv. Det är åtminstone vad jag hoppas på. Att alla blåmärken på magen och tårar på kinden ska vara mödan värd.Kvitto på det, tack.


Kommentarer
Hanna

Håller tummarna stenhårt!Kram!

Svar: Tack! Och jag håller tummarna för din stundande ivf!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-01-12 @ 18:38:37
URL: http://nattstad.se/drommenomettbarn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0