Att göra drömmen åtkomlig

Jag var i en butik idag som hade utförsäljning. Jag kunde inte låta bli att titta lite på babykläderna, de var så små,nätta och färgglada och de skrek "köp mig! fyll mig med ett stycke bebis!".Så jag lydde. Ett par byxor i storlek 62, för åldern 2-4 månader, endast 39:-
*
Röda som skulle passa perfekt på en liten mini. De är ett sätt att påminna mig om att det fortfarande är möjligt. Ett sätt att göra drömmen fysisk, något att ta på, när det fortfarande känns så abstrakt och fjärran och ouppnåeligt för mig att bli mamma.
*
En dag ska jag klä mitt eget barn i de här byxorna.
Jag får aldrig sluta tro, aldrig tappa hoppet. Aldrig.
*
Det bevisar de här små byxorna för 39:-
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0