Prinsessan har blivit mamma

Prinsessan Madeleine har blivit mamma. Hon gifte sig i början av juni, vacker som en drottning med en slimmad kropp i en exklusiv brudklänning, och får en liten dotter exakt nio månader senare. Barnet var beräknat till 25/2. Det betyder att hon hade ägglossning dagarna innan bröllopet. Om hon inte födde lite för tidigt, då är det troligt att hon blev befruktad på självaste bröllopsnatten eller strax efteråt.

 

Vad vi har: En modellsnygg prinsessa som bor i New York och jobbar med utsatta barn, har försörjningen klirrad för resten av livet genom en stenrik make och kungahusets privata förmögenhet - och som kronan på verket är fertil som en fröpåse. 

 

Jag vet att man inte ska vara avundsjuk - men vafan?! Ja... Det är väl bara gratulera till högsta vinsten i livets lotteri.

Och det är väl ganska genomskinligt vad jag är mest avundsjuk på ;)



Kommentarer
Lillajag

Önskar också att man var fertil som en fröpåse:( Ju längre tiden går....desto bittrare blir man tyvärr.Hela ens liv har blivit så uppstukturerat/planerat..."då får vi inte ha sex", "nu ska vi ha sex". Hela tillvaron är så styrd av processen....

Svar: Jag är också rädd att hamna där... märker att mycket av relationen kretsar kring barn... därför är det skönt med en sån här paus (pga cystan) då jag faktiskt inte kan göra något alls!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-22 @ 21:32:34
dujaghanvi

Oj vad jag har tänkt samma tanke...somliga får väl "allt" helt enkelt.. Men skulle faktiskt inte vilja vara i hennes skor ändå...kan ju vara trevligt med ett privatliv tänker jag ;)

Svar: Ja, det finns ju en del med henne som jag inte avundas förstås! T.ex. bristen på ett liv med personlig integritet. Tyckte synd om henne när hennes första förlovning bröts upp inför hela världen, en separation är ju en kris i sig och lägg då på alla löpsedlar och skvaller...Usch.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-22 @ 22:38:07
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Tess

Jag har tänkt precis samma sak, livet kan kännas bra orättvist ibland när en del får allt. Men är bara att kämpa på för "plötsligt" lyckas vi med :) man får iaf försöka tänka positivt! (Fast jag är faktiskt typ sämst på att göra det själv)

Svar: Plötsligt händer det;)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-23 @ 01:25:48
URL: http://bubbeltess.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0