Fortfarande stiltje

Med fem dagar kvar till bim, och testdag om sju dagar för att minimera falskt utslag pga Ovitrelle, har jag fortfarande NOLL känsla i kroppen av att något pågår. Inga symptom, inga tecken. Allt känns precis som vanligt. Ni läsare säger att det betyder nada, långt ifrån alla känner symptom, det här säger egentligen ingenting om jag är gravid eller ej! Men jag kände ju i hela kroppen och även på humöret att äggblåsan var mogen?!

 

Och det är ju så tråkigt att allt är som normalt... Vill känna lite diskreta hugg, ett lätt illamående, smått ilande bröst eller ett snäpp förstärkt luktsinne. Nåt litet bara. Min pessimism tar över och jag är nästan helt inställd på ett negativt resultat nästa vecka. Varför skulle jag lyckas liksom?

 

Dessutom. Jag fick veta idag att en till i min närhet ska ha barn. Jag vill så gärna vara näst på tur.

Snälla, snälla, snälla.

 

http://maderidiculouslysimple.com/wp-content/uploads/2014/02/sperm.jpg

http://maderidiculouslysimple.com/



Kommentarer
Dujaghanvi

Det blir ju så - efter så många negativa besked förlikar man sig på något sätt med dem. Och tänker just: varför skulle det vara skillnad nu? Men någon gång måste ju vara den första, någon gång kommer det att vända! Hoppas att "ingentingkänslan" är samma för dig som det var för mig!

Svar: Du har rätt! Nån gång borde det vända! Blir det den här gången?
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-11 @ 08:28:03
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0