Försök nr 7: Avslut

Nu är mensen över. Den var kort, bara fyra dagar. Jag är rädd att jag blött för lite för att rensa bort allt. Vill ju få bort cystan. Läkaren sa att det kan bli så att jag får en ny omgång mens inom två veckor, då ska jag kontakta dem igen. Annars återbesök i mars.

Jag återkommer snart med en sammanfattning då jag kan jämföra med tidigare Puregonkurer, åtminstone med majomgången, den som det lutar åt att jag fick ägglossning precis som nu i februari.Trevlig helg på er!

 

 


Kommentarer
dujaghanvi

Trevlig helg till dig med, hoppas ni kan komma igång snart igen med nytt försök!

Svar: Snart, hoppas jag.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-02-22 @ 09:54:10
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0