Försök nr 7: ÄL+15

Femton dagar efter förväntad ägglossning och ännu inga tecken på mens. Igår kväll tyckte jag mig ha mensvärk men det gick över. Jag var även väldigt varm i morse precis som de senaste mornar, nästan febrig.Försöket med Puregon+Ovitrelle gav mens dag 16 efter tagen Ovitrelle. Så jag ropar inte hej än...Jag testar på tisdag morgon har jag lovat sambon. Då är jag på dag +18 efter Ovitrelle och all ev. påverkan från sista Ovitrellen som jag tog förra veckan borde vara ur kroppen. Jag är ängslig varje gång jag går på toaletten - har mensen kommit eller ej?


Kommentarer
Dujaghanvi

Åh va spännande! Håller tummarna så hårt att de vitnar!!!

2014-02-15 @ 16:01:17
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0