Inlägg nr 200: Äggviteflytningar på dag 23!

Jag kommer hem, går in i badrummet och upptäcker genast rikligt med grumliga, vita flytningar (inte bruna!) som bildar trådar mellan fingrarna - som äggvita. Åh! Tillsammans med en trevlig fredagskväll ihop med väninnor på restaurang är detta verkligen en underbar start på helgen!!! Kan det betyda annat att jag har en mogen äggblåsa på gång??? Ja, att jag har flera stycken förstås - måtte inte så vara fallet!

Imorgon VUL, spännande att se om tre dagar med 92ie Puregon gett resultat. Många utropstecken i detta inlägget men det här är ett överraskande himla bra tecken! Snälla gud om du finns, låt det vara en äggblåsa och inte bara en trist biverkning av medicinen...



Kommentarer
dujaghanvi

Yeahy!!! Åh vad jag håller tummarna idag, kan ju bli en fantastisk lördag!

2014-04-05 @ 07:35:42
URL: http://dujaghanvi.blogg.se
Tina

Åh, håller tummarna så hårt jag bara kan att det är en fin äggblåsan på gång. Går du privat? Tänkte om du ska göra vul en lördag?

Jag fick svar på blodprovet igår, och det är knappt jag tror det. Men jag har en markant stegring progesteron i blodet, som tyder på äl. 😊 så nu blir det att vänta en vecka innan gravtest. Förmin egen skull försöker jag tänka pessimistiskt så jag inte ska bli besviken..

Svar: Vad härlig med positivt på blodprovet! En vecka går fort, jag lovar.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-04-05 @ 09:00:52
enlangvantan

Håller tummarna!!

2014-04-05 @ 11:26:43
URL: http://enlangvantan.blogspot.se
DmPCOS

Åh! Håller tummen!! Heja kroppen :D

2014-04-05 @ 11:30:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0