Krasslig

Igår kväll grät jag och hade svårt att somna. Jag fick ont i halsen och kände mig sjuk. Idag har jag fortsatt att gråta och älta om vartannat. Jag känner mig fortfarande sjuk. Hostar och är hängig. Jag saknar matlust men mår illa av hunger. Jag har slöat hela dagen och måste stimuleras av film och spel på mobilen för att inte brista ut i gråt. Idag suger det att vara mig. Jag hoppas att det gror en baby inombords, att det är en graviditet som påverkar min kropp och psyke. Inte en vanlig förkylning. En graviditet. Tiden går så sakta...

 


Kommentarer
DmPCOS

Det hoppas jag också! Mitt första tecken som jag inte reflekterade i förns vi visste om det. Hade ju ingen aning alls. Men var iaf att jag grät. En gullig reklamfilm om små djur å vänskap. Jag stortjöt. En vacker melodi till en film gjorde att jag grät av det vackra. Grät av de fina. Så nu hoppas vi så att du är en känslosam kvinna av underbara skäl!

2014-04-21 @ 22:01:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0