Puregon dag 22 (92ie, dag 2)

Vad snälla ni är som engagerar er och vill trösta. Jag är fortfarande orolig för att vi måste avbryta, men än har jag hopp!Hela dagen var jag "torr" men tyvärr kom de färgade flytningarna tillbaks nu på kvällen. En triumf övergick i nedslag.Jag inbillar mig en svag stickning i magen som ett tecken på liv och blåstirrar hätskt på nålen när jag sticker den i mig - kom an bara, release the fucking fury! Visa läkarna att det går att ploppa fram en äggblåsa på ynka tre dygn!

 

Nya finnar på hakan dessutom, de har hållit sig undan men jag ser sambandet med en ökad styrka, att kroppen reagerar. Är 92ie lösningen?



Kommentarer
Mariadottir

Jag håller tummen så hårt det bara går och önskar inget annat än att detta är lösningen!
Skriver sällan kommentar men hejar i det tysta.
Massor av styrkekramar

Svar: Ni finns också som stöttar med att bara besöka... vet att ni finns här... kram!
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-04-04 @ 04:45:52
URL: http://mariadottir.wordpress.com
Dujaghanvi

Hoppas verkligen att 92 är lösningen!! Heja kroppen!

Svar: Det verkar lite så idag... se dagens inlägg^^
Tjejen bakom Kampen mot pco

2014-04-04 @ 05:43:35
URL: http://dujaghanvi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0