Försök nr 5: I väntan på vad då?

Ja, vad väntar jag på egentligen?
Det är +3 dagar sedan jag tog sista Proveratabletten. Sedan flera dagar har jag haft spottings/bruna flytningar. Ingen mens. Sist fick jag det ganska snabbt efter Proveran, nu tycks den späs ut till nåt halvdant, jag går runt med lite oregelbunden molvärk och tror att mensen är på ingång när som helst. Jag ska se om mensen kommer i helgen, annars måste jag ringa eller maila sköterskan och fråga om jag ändå ska börja med Puregonsprutorna. Vill ju inte behöva vänta länge i onödan på att eventuellt få min ägglossning.
Så jag går och väntar på nästa steg. Förhoppningsvis får jag klartecken redan på måndag att börja spruta! Och då börjar kontrollerna för att se hur äggblåsorna utvecklas. Spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0