Försök nr 6: Proverastart!

Hej!
Igår var jag hos läkaren. Jag hade sambon med som trygghet eftersom jag led av pessimism. Men det såg fint ut, mina äggstockar är nollställda och redo för ny behandling - jippi! Enda kruxet var väl att min slemhinna fortfarande var tjock så den måste jag blöda bort först. Så det blir 10 dagar med Provera, vänta in följande mens och sedan ringa doktorn för klartecken för Puregon. Med andra ord, om ungefär två veckor kan vi börja med hormonsprutor igen. En godkänd deal, kan man tycka. Nu kör vi!
 
 
 
Hej tablettask!


Kommentarer
Drömmar och längtan

Åhh vad skönt :) Även om det blir massa väntan iom Provera så är det i alla fall på g nu! Härligt!

Svar: Ja, det är på G - men jag har lågt tålamod just nu.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-11-06 @ 06:05:31
URL: http://drommarochlangtan.blogg.se/
Tanna

Skönt att Provera funkar för dig. För mig funkade det inte alls, inte enkel-dubbel el tripperkurer....

Svar: Provera för att få mens? Jo, det funkar för mig, både det och Gestapuran. Men Pergotime för ägglossning funkade inte... om Puregon funkar återstår att se.
Hej förresten :)
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-11-11 @ 16:44:54
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Tanna

Ja vad olika det kan vara. Provera ska ju vara det "mildaste", Pergo funkade en gång, fick en trippelkur Pergo och ett ägg lossnade ( Som tyvärr fastnade och blev en cysta.. ) Men sprutorna funkade bra. Gissar att sprutorna hette Puregon, eller om jag hade nåt annat... *mitt minne*....

2013-11-14 @ 20:40:07
URL: http://tannaodevil.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0