Normalläge idag

Idag känns allt som vanligt. Ingen mensvärk, inget humör i obalans, och bara pyttelite färgade flytningar. Nu håller vi tummarna att mensen kommer som den ska först nästa vecka, och kommer den inte (vilket vi hoppas mest på) så ska det bli två streck på stickan = gravid.
Jag var på grillkväll nyss med grannar och då var det en del bebissnack, särskilt som en utav dem hade sin sju veckors där. Jättesöt. Min sambo tittade mig extra mjukt i ögonen, han var kanske orolig att jag skulle tycka det var jobbigt, men vi båda kände där att vi längtade lite extra. Vi har ju vår lilla hemlighet, nästa sommar är det kanske vi som har barnvagn med oss.
På återseende.


Kommentarer
Tina

Vilken dag ska du ta gravtest? :)

Svar: Lördag är officiell testdag.
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-06-19 @ 13:00:55
Tanna

Hittade hit genom familjeliv. Tänkte bara lämna ett litet tassavtryck och säga, kämpa vidare ! Vi kämpade i nästan 2 år och tillslut så plussade vi och idag har vi en underbar 2 åring.

Svar: Jag ska kämpa :) Snart ett år har vi varit i den här fasen att vi bestämt oss för att få barn och därför försöker. Ett år...
Tjejen bakom Kampen mot pco

2013-06-20 @ 18:35:10
URL: http://tannaodevil.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0