Fjärde försöket Puregon dag 16: Symptom

Ville kasta in ett litet inlägg om lite symptom som jag tror mig känt såhär sista dagarna med Puregon. I lördags kände jag som hugg under några sekunder. Då var ju äggblåsorna inte klara, men lite aktivitet hade ju hänt med tanke på resultatet av slemhinnans tjocklek som visade sig på måndagen. Sedan har jag de senaste dagarna (dag 12-15) haft lite rinnande flytningar, eller klibbiga, beroende på dag. De har även varit vita. I måndags rann det till ordentligt vid ett tillfälle, riktigt vattnigt, så jag fick lov att springa in på toaletten och kolla att det inte var mens, så kanske berodde det på utvecklingen som skett under veckan. Jag har dessutom ömma bröstvårtor idag och det ska vara ett tecken på ägglossning har jag läst. Hoppas hoppas hoppas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kampen mot PCO

Drömmen om ett barn - äntligen gravid!

RSS 2.0